tisdag 30 juni 2009

Fantastisk!

Början på min semester har varit helt fantastisk, trots att jag har varit tvungen att jobba lite då och då under den första semesterveckan. Solen skiner och vindarna är varma. Stundvis är det lite för att vara på balkongen och då tar jag bara några steg och går ner till vattnet där det finns starkare vindar och svalt vatten; de närmaste dagarna blir det nog många "båt-foton". Det är svårt att låta bli att fotografera när det händer så mycket runt omkring mig som är roligare än att lyssna på radion och läsa "Allas".



1 kommentar:

Anna Stilla sa...

Hej Fia!

Jag kikar in och önskar dig och din mästerkock fin semester. Vilken lyx att ha så nära till vatten. Det saknar jag här i Eskilstuna. Det finns ju några badplatser med det blir så trångt där. Alla vill ju ditt. Jag bodde tidigare i Gbg, i rannebergen. Där fanns det så många sjöar med bara gångavstånd från mig. Då brukade jag ta med min vattenglada dotter och en handuk och så gick vi ner till sjön och badade. Och ville man känna av svala vindar då åkte man ner till Saltholmen och vidare till ngn av öarna. Det är det jag saknar mest...

Kram
Anna