lördag 11 juli 2009

Båtar, stora och små

Idag tog jag en promenad för att ta mig till Brevik café & spel och hämta ut ett paket från Helena på Landstoken. Som vanligt tog jag kameran med mig och fångade några olika båtar på bild. Utanför restaurang Gåshaga var det helt tomt och jag började undra om servicen nu blivit så dålig att de inte var intresserade av att servera alls och att alla gäster gått! Men när jag gick förbi entrén så såg jag att restaurangen var abonnerad. I efterhand så blev jag lite fundersam över min första slutsats; restaurangen har inte det bästa ryktet.






Så väl i Brevik så visade sig att utlämningsstället för mitt paket stängde redan klockan fyra, så det var bara att vända hem igen. Jag hann dock "hoppa in" på Sabis och köpa lite babymozzarella, plommon- och körsbärstomater till kvällens sallad.

Inga kommentarer: