fredag 9 januari 2009

Fredagsfoto - sand

Ett par gågnger per år så bor mina syskonbarn över hos mig, och då brukar jag ta med dem till Fågelöudde på . Sommartid så blir det bad, vinter och vår så brukar vi hjälpa till och städa stranden. Miranda är väldigt duktig på att städa och gillar dessutom att diska. Fotografierna är tagna när Miranda fått in i skorna och mycket lägligt hittar en sten på stranden att sätta sig på. Skärpan på bilderna är inte den bästa men färgerna är så harmoniska med stenen och sanden.




Fler fredagsfoton på temat sand.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hi, hi! Ja, sand i skon är ju inte så trevligt ;-) Rolig fotoserie! Själv är jag glad i sandstränder, när det går att gå barfota. Ha en skön helg!

Synnøve. sa...

Hej där.
Kikade in när jag såg din kommentar.
En härlig bildserie tycker jag.
Hoppas du får ut dina bilder du tog i går.
Nyfiken vet du.
Hoppas det är en fin dag hos dig.
Här har solen färgat himmlen i alla möjliga färger åter en dag.
Ha det gott.
Klems Synne.

Veronica sa...

Underbar serie, gillar sista bilden och håller med Erik. Sand i skorna är inte kul.
Klockrena bilder!!!
=)

Anonym sa...

Hej och tack för besöket på min blogg!
Ja du, lyckliga du som kan tycka om vintern...
Tycker det är helt underbart med dina bilder, INGEN SNÖ, så skönt!

Jättefina bilder du tar!

Paula sa...

Fina kort sand i skorna är inte skönt..

Marie sa...

Härligt sandiga bilder :-). Trevlig helg.

Ulrica sa...

Sand mellan tårna är ok men inteom tårna är instoppad i en sko. Gillar första bilden, hon ser inte lycklig ut över sandbestyren...

Anonym sa...

Härliga bilder... det ser lite kallt ut dock;)

Anonym sa...

Jättefina bilder på den söta flickan!

Ha en skön helg// Nettan

MMS sa...

Fina bilder på temat sand! Inte skönt med sand i skorna.

Unknown sa...

Härliga sandbilder! Fina färgtoner.... mysigt med promenader på stranden!

Ha den jätte bra kväll!
Kram Tildé