lördag 10 januari 2009

På väg till jobbet.....

... i torsdagsmorse så tog jag några bilder. Jag tycker om ljuset på himlen när solen är på väg upp. Fortfarande är det mörkt när man vaknar men på resan från Gåshaga till Ropsten så blir det allt mer ljust och när tåget åker över Lidingöbron som bländas jag av solen som är på väg upp över Nacka. Nästa vecka ska jag kliva av i Torsvik och gå över Lidingöbron så att jag kan ta några bilder. I sommar så kommer solen vara uppe sedan länge när jag åker till jobbet.



2 kommentarer:

Veronica sa...

Underbara bilder du fotat där!! Me like!!!
=)

Synnøve. sa...

Åh vilka vackra bilder....
Stockholm ÄR världens vackraste huvudstad.
Ännu mer säker på det blir jag efter dina bilder.
Det är länge sen vi var där nu, så det börjar väl bli dax igen.
Tack för dina vackra bilder Fia.
Låt mig få se mera.
Kram Synne.