söndag 11 januari 2009

Utan ord



Fler bidrag "Utan ord"

12 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Oj så trött orkar nästan kika med ena ögat:-)

Anonym sa...

himmel vad mysigt det såg ut :)

Karin Berg sa...

katten ser ut att ha det riktigt mysigt. Fin bild.

Cecilia Artista sa...

Ja den kissen har det bra och sover skönt!

Pumita sa...

H*n verkar ha det riktigt bra! Kom att tänka på en bok jag lånade på bibblan förra veckan. Läsaren innan mig måste ha vara kattägare för att det stack ut ett långt strävt hårstå nånstans i mitten av boken. Undrar om h*n somnade då. ;)

Anette sa...

Det såg mysigt ut! Inte så dumt att vara katt kanske?! /Anette

Anonym sa...

Så bra den kissen hade det!
Gottigt tror att jag ska gå och vila en stund snart. Kanske inte på samma sätt som kissen men nästan!

Anonym sa...

Vid den här tidpunkten på året skulle jag mycket väl kunna tänka mig att vara inomhuskatt. Tänk att bara ligga och gosa...

Ulrica sa...

Dessa underbara fantastiska härliga katter. Mer, mer, mer...

Anonym sa...

Söt kisse! Och så har du fått med en klarröd filt mot kattens svarta. Snygg kontrast!

Marie sa...

Mmmmm så gott man har det då :-)

Anonym sa...

Vilken fin bild :)